Alla inlägg under december 2013

Av Hanna - 15 december 2013 22:05

Jag har sänkt garden, rivit en stor del av muren, jag har inte stenkoll och jag har inget planerat in i minsta detalj.

För första gången någonsin har jag noll koll på läget.
Jag har ingen aning om vad framtiden döljer eller vart den kommer ta mig.
Och det känns otroligt nog helt okej <3

There is no limit to what you can create with an open heart and an open mind

Breathe it all in......Love it all out

Namaste

Av Hanna - 1 december 2013 18:52

Jag är en trogen lyssnare av Fredagspodden men Hannah Widell och Amanda Schulman, två otroligt härliga kvinnor som inspirerar mig jämt och ständigt med sina kloka ord, råd och livsinsikter   


Dom har pratat väldigt mycket om något dom kallar för ett Golden Year, vilket innebär att man under ett års tid förändrar de saker i sitt liv som man inte är 100% happy clappy nöjd med helt enkelt.

Det kan gälla vad som helst :familj, vänner, jobb, fritid, stil, boende, kärlek, arbete osv.

Det kanske bara är ett av dessa områden som man känner att man vill ändra på, det kan vara flera eller kanske till och med alla.

Huvudsaken är att man bestämmer sig för hur man vill ha det och hur man inte vill ha det innan man kör igång sitt Golden Year

Ett år av förändring och förbättring där du lägger allt fokus på dig själv och only the sky is the limit   

 

Jag har funderat på att genomföra detta länge, iallafall ge det ett försök, men orken har ju inte riktigt varit min vän den senaste tiden.

Men nu när är den största energitjuven är borta ur mitt liv, vilket var den största to do punkten på min golden year lista, tar jag tag i resten av listan med ett leende på läpparna   

Ingenting är omöjligt, bara man vill och tar tag i sig själv så kan man förändra sitt liv   

 

Mitt Golden Year startar idag och jag ser fram emot resan

 

Mina löprundor och promenader i naturen är min frihet och väcker hela tiden nya tankar, funderingar och idéer över hur jag skulle vilja leva mitt liv och vad är det som får mig att må bra.

Jag känner att jag börjar få kläm på mina drömmar och önskemål men jag är fortfarande öppen för förändringar 

 

Kampen mot "mitt år"  att hitta mig själv och med allt vad det innebär fortsätter    

 

KRAM 

 

 

 

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards