Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

What´s a girl gotta do....

Av Hanna - 28 juli 2014 19:56

För att få lite åskaction around here ?????   


Jag klagar absolut inte på värmen, me likes it, men lite upprensning av luften hade inte varit fel    och ALLA ANDRA FÅR JU ÅSKA....utom jag   


ÄLSKAR åska, jag skulle gärna uppleva det en gång i veckan...buuuut noooooo....tydligen så vilar det en förbannelse över mig och jag har inte fått uppleva åska på snabbt uträknat 13 ÅR, var på väg hem till Sunne från Örebro när jag hamnade mitt i ett otroligt härligt oväder och jag parkerade bilen på en busshållsplats och NJÖT av blixt, dunder och skyfall

 


Visst visst jag har upplevt lite muller och någon blixt då och då efter det, men det är ju inte åska....det är en lam förfest    

 

Så med alla dessa åskvarningar till höger och vänster så håller jag på att bli lite lätt skitzo när jag tror det ska åska, men nej...men jo, men nej, men jo...


Men hoppet är det sista som överger människan och efter att jag ringt en präst som kan kasta lite vigvatten, göra korstecken, rabbla lite bibliska ord så ska väl demonen lämna min kropp....fingers crossed


Förutom min frustration över utebliven åska så startade denna nya veckan bra och det ser ut att bli en underbar sådan   

Hur kan man känna på annat sätt när man börjar dagen i gott sällskap, med färska bär och frukter, kaffe och den här utsikten

 


Lugn, Harmoni och Välmående = bästa mantrat ever   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2014 11:29


Mitt liv är i ett tillfälligt stand still och det driver mig lite lätt till vansinne   I början av december kommer första intagningssvaren från mina sökta kurserna och utbildningarna.....fram tills dess kan jag inte göra ett skit mer än att just...

Av Hanna - 30 september 2014 10:18


Klockan 04:30 ringde väckarklockan i söndags, ägg och grötfrukost samt en STOR kopp starkt kaffe, packade iordning det sista, gick igenom checklistan så allt var med, gjorde iordning mig själv och tog en tidig morgonpromenad med Totte (som på allvar ...

Av Hanna - 27 september 2014 21:43


Imorrn är det dags för Lidingötjejlopp och etapp 3 av 4 i tjejklassikern :) Laddat upp med sovmorgon, långpromenad i skogen och ett välbehövligt yinyoga pass. Nu är väskan packad, morgonens mat förbered och jag sitter i soffan med mitt älskade ...

Av Hanna - 26 september 2014 09:21

Att följa sin magkänsla när man ska ta beslut är inte alltid det lättaste och heller inte alltid det mest självklara, oftast dras man mellan *det man vill göra *det andra försväntar sig att man ska göra samt *det som anses vara det rätta besl...

Av Hanna - 14 september 2014 19:13

Idag är var ingen vanlig dag för idag var det lilla Julius dopdag ...

Ovido - Quiz & Flashcards