Direktlänk till inlägg 16 oktober 2014

Lite lätt Rastlös

Av Hanna - 16 oktober 2014 11:29

Mitt liv är i ett tillfälligt stand still och det driver mig lite lätt till vansinne

 

I början av december kommer första intagningssvaren från mina sökta kurserna och utbildningarna.....fram tills dess kan jag inte göra ett skit mer än att just vänta (och det ör INTE riktigt min grej)


Kan inte riktigt ta tag i något eller planera någonting eftersom jag inte har en jävla aning om vad som sker nästa år

Men jag är lugn......såååå lugn.....låter ingen se att rastlösheten äter upp mig...jag äääääär luuuugn

 

 

Medans jag väntar så har jag börjat titta lite på Halloween kläder och jag har definitivt hittat min och Tottes perfekta bus eller godis utstyrsel   

 

TOTTES

 

MIN

 

 

Be afraid Tibro, be VERY afraid   

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 30 september 2014 10:18


Klockan 04:30 ringde väckarklockan i söndags, ägg och grötfrukost samt en STOR kopp starkt kaffe, packade iordning det sista, gick igenom checklistan så allt var med, gjorde iordning mig själv och tog en tidig morgonpromenad med Totte (som på allvar ...

Av Hanna - 27 september 2014 21:43


Imorrn är det dags för Lidingötjejlopp och etapp 3 av 4 i tjejklassikern :) Laddat upp med sovmorgon, långpromenad i skogen och ett välbehövligt yinyoga pass. Nu är väskan packad, morgonens mat förbered och jag sitter i soffan med mitt älskade ...

Av Hanna - 26 september 2014 09:21

Att följa sin magkänsla när man ska ta beslut är inte alltid det lättaste och heller inte alltid det mest självklara, oftast dras man mellan *det man vill göra *det andra försväntar sig att man ska göra samt *det som anses vara det rätta besl...

Av Hanna - 14 september 2014 19:13

Idag är var ingen vanlig dag för idag var det lilla Julius dopdag ...

Av Hanna - 27 augusti 2014 22:29


Väckarklockan har ringt kl 05:00 både igår och idag, igår hade jag en spännande dag med mycket information som gav mig en del att tänka på och ta ställning till....gårdagen is still a work in progress så att säga :) Idag drog jag till ArenaBadet i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards