Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Hanna - 4 juni 2014 19:14

Kollat lördags vädret runt Motala varje dag den här veckan och ingen lördag har varit den andra lik, i början av veckan så skulle det i princip vara vindstilla och solsken, sen såg det ut som att det skulle tokblåsa, nu ser det mera ut som att jag måste packa ner en regnponcho, får väl hoppas att det hinner ändra sig igen innan lördag.

Drömscenariot är varmt men mulet väder med uppehåll och totalt vindstilla...kom igen vädergudarna   


Idag startade jag dagen med att trampa loss lite tillsammans med billie the bike, en kortare må bra runda

 

Väl hemma igen så blev det ett längre yogapass innan den totala avslappningen som nu kommer infinna sig i hela 2 dagar   

Att jag börjar känna mig lite hängig och febrig igen tänker jag skita i och fokusera mer på det problem att jag måste cykla 10 mil UTAN MUSIK,   jag förstår varför regeln finns men tycker ändå att den är superdum och väldigt väldigt jobbig och såååååååå tråkig !!!!   


Nu ska jag hetsäta jordgubbar tillsammans med my man mr ipren och hoppas på bättre må bra känsla i kroppen imorrn   


KRAM


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards