Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Hanna - 6 juni 2014 20:59

Började tyst, stilla och alldeles ensamt.....såg inte en själ på morgonpromenaden och en liten liten misstanke föddes att jag ev är den enda överlevande efter Armageddon....men sen ringde mina föräldrar och sa att dom var på väg hem till mig....skönt....fy fan va långtråkigt jag skulle få efter ett tag annars....man kan ju bara skratta åt sina egna skämt x antal gånger liksom..

Dagen fortsatte i stilla tempo, helt tvärtemot vårat älskade grannland Norge där man firar från morgon till sena kvällen....nästa år måste vi få in lite Norge i vårt firande, njöt av solen och värmen och fortsatte kämpa med boken "en man som heter Ove" alla har ju höjt den boken till skyarna medans jag har slitit i flera veckor....men skam den som ger sig, vid kapitel 13 började jag äntligen skratta högt och efter det gick det rätt snabbt att läsa klart den :)
Rolig och läsvärd men jag hade nog lite för höga förväntningar..

Kvällen spenderades i Skövde på restaurang Kryddan....loooove that place, god mat, trevlig personal och jag är galet kär i inredningen.
Sen bar det av mot Tibro igen och ett stopp på Ånaplan för att lika lite på uppåner festivalen som pågår för fullt.

Nu är det Ingefärs och citron te, soffan och Nationaldagsfirandet från Skansen på TV....efter det är det faktiskt läggdags för Tant...klockan ringer insanley tidigt för avfärd till Motala med Team Vaselin :D

Kram <3

Armageddon?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards