Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Hanna - 18 juni 2014 19:54

Ja nu är det ju inte så öppet vatten i Mullsjön men bra nybörjarvatten,hyfsat varmt och sandbankar lite här och där som kan rädda en vid ev panik eller kramp :)

En otroligt härlig kväll, strålande solsken och varmt nästan stekande på land och ljummet i vattnet.
Fick på mig våtdräkten helt själv idag :D höll bara halvt på att bryta axeln ur led men på kom den :)

En längd i båtrännan räknade vi ut var ca 100 meter, så 10 längder var målet med dagens träning.
Det är riktigt jobbigt att simma och jag förstår varför dom rekommenderar att man inte bara simtränar i bassäng för det går verkligen inte att jämföra.
Konditionskrävande är det iallafall och en viss mängd koordinationsförmåga krävs så man inte glömmer bort att andas mellan simtagen och pratet :D

Nöjd, mör och trött är kvällens ledord :)
ska äta lite och ta mig ett kortare yogapass innan jag avslutar dagen med en långpromenad tillsammans med min älskade fluffboll.

Inga problem med att somna ikväll här inte <3

Kram

Mullsjön

The wet-suit is torrsimmar :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards